Каталог
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
(098) 67‒118‒99
Наша адреса
Миру 66, с.Драгомирчани, Івано-Франківськ
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт 9:00 - 18:00
  • Сб-Нд Вихідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Ланцюги протиковзання

В категорії немає товарів

Продовжити
Ланцюги протиковзання

Особливості ланцюгів протиковзання

Ланцюги протиковзання підвищують прохідність і керованість авто при русі по льоду, снігу, бездоріжжю, знижують ризик виникнення ДТП.

Іноді можна почути твердження, що ланцюги протиковзання підвищують знос протектора шини, значно скорочуючи термін служби коліс. Але це відбувається тільки при порушенні правил їх використання. Ланцюги потрібно використовувати тільки при подоланні складних ділянок дороги, вони не розраховані для постійного використання, це може привести до пошкодження деталей авто, значної витрати палива і перевантаження двигуна.

Поради щодо використання ланцюгів протиковзання:

  1. ланцюги повинні точно відповідати розмірам шин;
  2. засоби протиковзання мають якнайменше контактувати з чистим асфальтом, бруківкою і розсипаним камінням;
  3. не перевищуйте максимальну швидкість (50 км/год для металевих, до 90 км/год - для полімерних і гумових видів);
  4. встановлюйте ланцюги тільки зі штатними замками і кріпленнями.

Засоби протиковзання можна класифікувати за ступенем їх жорсткості. За будовою вони однакові - бічні поздовжні сталеві ланцюжки або троси, які натягують по периметру шини колеса, з'єднані перемичками. Залежно від матеріалу поперечок розрізняють два класи ланцюгів:

  1. м'які, у яких пластикові (гумові) перемички. Призначені для їзди по відносно рівній дорозі з важко прохідними ділянками (снігом);
  2. жорсткі, що мають металеві поперечини. Використовують для подолання бездоріжжя і перешкод у гірській місцевості. Жорсткі моделі швидко зношують протектор шини.

Перемички утворюють специфічний малюнок. Якщо паралельні лінії, з`єднані між собою по горизонталі, то такий малюнок називають «драбинкою», якщо по діагоналі – «ромбом», малюнок складніший, ромби з`єднані під кутом - «стільниковим». Перший варіант дешевший, більше навантажує підвіску і двигун, викликаючи ривки при обертанні колеса. Другий добре протидіє боковим заметам, часто використовується для важкого транспорту, який з таким ланцюгом має менші тягові властивості. «Стільники» рекомендується використовувати виключно при подоланні важких ділянок дороги. Крім навантаження на підвіску, вони ще й погіршують управління при високій швидкості.