0 0

Гарантія і умови повернення

Умови визнання гарантійного повернення товару. Гарантія визнається дійсною за таких умов:

  1. збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, пакування, ярлики;
  2. наявність сертифіката СТО про проведення даного виду роботи;
  3. висновок про непридатність деталі;
  4. запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
  5. автомобіль не піддавався експлуатаційним перевантаженням.

Гарантія на запчастини не поширюється в наступних випадках:

  1. знос запчастини;
  2. зіпсування деталі в результаті ДТП або недбалої експлуатації;
  3. несправність запасної частини паливної системи або системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
  4. пошкодження підвіски і рульового управління, що виникли через недбале водіння, на по нерівностях дороги , що спричинило ударне навантаження на автомобіль;
  5. зовнішні пошкодження скла кузова і приладів освітлення;
  6. поверненню (обміну) не підлягають оригінальні електричні запчастини, за винятком гарантійних випадків.

Процедура повернення для онлайн покупців:

  1. необхідно зв’язатись з відділом продажів за одним із телефонів +380986711899 або +380506711899;
  2. надати інформацію про дату замовлення та номер телефону, вказаний для служби доставки;
  3. описати претензію і стан товару;
  4. уточнити в менеджера можливість повернення;
  5. у разі згоди менеджер надасть вам дані кур’єра для зворотньої відправки товару Новою Поштою;
  6. перед відправкою переконайтесь, що стан запчастини відповідає вимогам повернення переліченим вище;
  7. після отримання деталь буде проінспектовано і, якщо її стан відповідає усім вимогам повернення, Вам буде компенсовано 100% вартості товару і доставки.

Процедура повернення для офлайн покупців:

  1. необхідно звернутись в магазин;
  2. надати інформацію про дату замовлення;
  3. описати претензію і пред`явити товар для інспектування;
  4. В разі схвалення повернення, Вам буде компенсовано 100% вартості товару.