Гарантія і умови повернення
Умови визнання гарантійного повернення товару. Гарантія визнається дійсною за таких умов:
- збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, пакування, ярлики;
- наявність сертифіката СТО про проведення даного виду роботи;
- висновок про непридатність деталі;
- запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
- автомобіль не піддавався експлуатаційним перевантаженням.
Гарантія на запчастини не поширюється в наступних випадках:
- знос запчастини;
- зіпсування деталі в результаті ДТП або недбалої експлуатації;
- несправність запасної частини паливної системи або системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
- пошкодження підвіски і рульового управління, що виникли через недбале водіння, на по нерівностях дороги , що спричинило ударне навантаження на автомобіль;
- зовнішні пошкодження скла кузова і приладів освітлення;
- поверненню (обміну) не підлягають оригінальні електричні запчастини, за винятком гарантійних випадків.
Процедура повернення для онлайн покупців:
- необхідно зв’язатись з відділом продажів за одним із телефонів +380986711899 або +380506711899;
- надати інформацію про дату замовлення та номер телефону, вказаний для служби доставки;
- описати претензію і стан товару;
- уточнити в менеджера можливість повернення;
- у разі згоди менеджер надасть вам дані кур’єра для зворотньої відправки товару Новою Поштою;
- перед відправкою переконайтесь, що стан запчастини відповідає вимогам повернення переліченим вище;
- після отримання деталь буде проінспектовано і, якщо її стан відповідає усім вимогам повернення, Вам буде компенсовано 100% вартості товару і доставки.
Процедура повернення для офлайн покупців:
- необхідно звернутись в магазин;
- надати інформацію про дату замовлення;
- описати претензію і пред`явити товар для інспектування;
- В разі схвалення повернення, Вам буде компенсовано 100% вартості товару.