Латка, призначена для ремонту проколів, пошкоджень в протекторній частині радіальних і діагональних, камерних і безкамерних шин всіх видів транспорту...
Латка, призначена для ремонту проколів, пошкоджень в протекторній частині радіальних і діагональних, камерних і безкамерних шин всіх видів транспорту...
Латка, призначена для ремонту проколів, пошкоджень в протекторній частині радіальних і діагональних, камерних і безкамерних шин всіх видів транспорту...
- Універсальне використання: для ремонту протекторної зони радіальних і діагональних шин (ремонт боковини тільки на діагональних шинах!) - Не потрібно..
- Універсальне використання: для ремонту протекторної зони радіальних і діагональних шин (ремонт боковини тільки на діагональних шинах!) - Не потрібно..
Універсальні пластирі серії PFN виробляються компанією REMA TIP TOP без логотипу та є економ серією і тому значно дешевші. Універсальний пластир PFN 4..
- Універсальне використання: для ремонту протекторної зони радіальних і діагональних шин (ремонт боковини тільки на діагональних шинах!) - Не потрібно..
Універсальні пластирі серії PFN виробляються компанією REMA TIP TOP без логотипу та є економ серією і тому значно дешевші. Універсальний пластир PFN 6..
Універсальні пластирі серії PFN виробляються компанією REMA TIP TOP без логотипу та є економ серією і тому значно дешевші. Універсальний пластир PFN 8..
- Універсальне використання: для ремонту протекторної зони радіальних і діагональних шин (ремонт боковини тільки на діагональних шинах!) - Не потрібно..
Універсальні пластирі серії PFN виробляються компанією REMA TIP TOP без логотипу та є економ серією і тому значно дешевші. Універсальний пластир призн..
Камерні латки для ремонту велосипедних, мотоциклетних, автомобільних і тракторних камер забезпечують 100% вулканізацію. Завдяки багатошаровій будові л..
Камерні латки для ремонту велосипедних, мотоциклетних, автомобільних і тракторних камер забезпечують 100% вулканізацію. Завдяки багатошаровій будові л..
Камерні латки для ремонту велосипедних, мотоциклетних, автомобільних і тракторних камер забезпечують 100% вулканізацію. Завдяки багатошаровій будові л..
Камерні латки для ремонту велосипедних, мотоциклетних, автомобільних і тракторних камер забезпечують 100% вулканізацію. Завдяки багатошаровій будові л..
Камерні латки для ремонту велосипедних, мотоциклетних, автомобільних і тракторних камер забезпечують 100% вулканізацію. Завдяки багатошаровій будові л..
Латки – невеликі відрізки гуми різного розміру та форми, що кріпляться методом холодної або гарячої вулканізації. Розрізняють три типи латок:
універсальні – використовуються для ремонтних робіт будь-яких гумових виробів, виготовляються з щільних гумових сумішей;
камерні - підходять для ремонту коліс тільки з камерами, підбираються залежно від розміру прорізу чи форми проколу, відповідно можуть мати овальну чи круглу форму різного діаметру. Виробляють їх з еластичної гуми, що забезпечує збереження гнучкості полагодженої ділянки;
кордові – застосовуються для усунення прорізів безкамерних шин, переважно бічних; містять спеціальний пласт для запобігання деформації відремонтованої частини. При правильному монтажі стан полагодженої шини буде дорівнювати новій.
Грибки шиномонтажні здійснюють найбільш якісний ремонт пошкоджених ділянок шини. Ніжки змащують спеціальним клеєм і встановлюють в попередньо очищений канал, а капелюшок додатково закриває прокол і підсилює ефект герметизації.